men jag är ändå inte riktigt lika glad





hola!
känns som att det är väldans glest mellan mina inlägg. tänker typ hela tiden "men nu måste jag blogga" men sen så orkar jag inte :P när var det senast jag skrev då? typ förra veckan innan musikprovet som inte gick så bra som det kunde ha gått!

i helgen var jag på landet, var meningen att jag skulle äta middag och så hos august på valborg, men icke! då sade mor ifrån att jag minsann skulle sitta inne, roligt som fan. men, som tur var så var annie min älskade vän, ute på landet också. och tacka gud för det, jag typ bor hos dom när dom är på landet (a) men det är trävlans. solande blev det också mycket av, eftersom att det fina vädret och även värmen bestämmde sig att sträcka sig hela vägen till norrtälje :) jaa, sedan gjorde vi inte så myclet annat, finns inget att göra på landet... var ute och testade nya båten också, den fungerade mer än bra (även fast moder inte var mer än bra på att köra den) for in til norrtälje (där affärerna ligger) och inhandlade lite behövda saker, däribland hårfärg och strumpbyxor.
på kvällen satt alla håkanor och gunillor och drack och pratade hela natten lång, (båda våra föräldrar heter håkan och gunilla, hur läskigt är inte det?) jag och annie typ kämpade för att vara vakna.. :D och igår bar det av hem :)

idag var första dagen på kultur veckan, jag och folket i balkommitén sitter och viker papper typ, det skall vi göra i en vecka, roligt! dock missar vi spångalunken, TACK GUD! efter skolan bar det av till staden med louise och tess, va var på belle och dregla över skor, louise köpte ett par och jag skall dra med mig fader dit och se om jag kan få ut nånting av situationen :D
har matte nationella del C inorron, känner att jag måste plugga, men jag orkar inte och matteboken ligger i tryggt förvar i mitt skåp, så det fårjag hoppa över.

hejs!
lina.


SPILLDE NYSS SMOOTHIE ÖVER HELA MIG, MYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0