sunny air

BONJOUR!

jag känner att jag verkligen är sämst på att blogga nu för tiden :O jag får typ ångest, men jaja.

känns lite meningslöst att berätta vad jag gjorde förra veckan, satt bara i skolan och fixade med balgrejs och skit:P vi var ju även lediga i måndags eftersom att vi gick i skolan i lördags. så det var ju ganska så nice! i söndags så startade jag, tass, elin, louise och steffie en ny "tradition" som innebär att vi går tillbaka till barndommens glada dagar och leker FLAGGAN! det är ju bara för roligt :D så vi lekte det halva natten, sedan sov jag hos elin. och dagen efter så drog vi alla flickor till forum nacka, de är mitt nya favoritställe, så jävla nice där! skitfint och typ inga folk (antar väl att folk inte pallar åka så långt bort) så vi var där hela dagen.



tess hitta APSNYGGA skor, kärlek asså. sedan hitta vi alla en rolig bil i en annan skoaffär (a)

och nu idag började den första "riktiga" skoldagen på länge, började med biologi nationella, som gick över förväntan bra. det ser just nu ganska ljust ut för mig (a) efter skolan var vi hos elin och bakade kladdkaka samt lekte i lekparken (gillar verkligen detdär med att leka alltså!) och nu har jag precis kommit hem efter att vi har lekt flaggan på skolgården (a)
imorron har jag skönaste dagen, börjar 9.45 och slutar 11.15 nice!




JAG STARTAR KRIG MOT.....IRAK!
ciao
lina.

ps. jag har köp nya skor!! ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lina, jag ser tjock ut..........

2009-05-12 @ 22:36:17
URL: http://lousie.blogg.se/
Postat av: världens bästaste linus

nej det gör du inte, du är inte tjock nånstans louise! :)

2009-05-13 @ 18:34:44
URL: http://linaebersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0