on my way

hej! igår var allmänt ointressant, eller jag var hos tess med elin ett tag efter skolan sedan knallade jag hem började att baka cheesecake. det verkade inte alls svårt och det verkade gå relativt snabbt att göra också - men icke! så svårt var det inte men de tog tid! det skulle ju hålla på och kallna emellan allting, tror jag var klar vid halv 11-11 nångång...

iidag var en onödig dag, alla fredagar är det. gör ingenting på en två timmar lång so lektion, eller alla äter eftersom att vi inte har någon schemalagd lunch. efter det ska vi ha teknik men det behövde vi icket, så vi slutade kvart i tolv. inte alls helt fel :D
jag och louise drog in till staden och vandrade ett tag sedan dog mina fötter och även louises tänder. - hon har fått nån ny "extratandställning" ovanpå den vanliga eller den ska väl dra ihop hennes tänder för hon drog ut två förut men ändå, tycker synd om flickan. folket har redan dragit in till rix fm festivalen i kungsan, jag och nathalie kanske kommer sen, när hon har kommit fram, om vi får, när vi har tjatat klart... :D
ja och vem är då nathalie då undrar ni? - jo, det är en liten flicka som jag har kännt i hela mitt liv och som flyttade till gbg för x antal år sedan... och nu kommer hon och hälsar på mig, mycket trävligt. kommer inte få ett skit gjort i helgen, måste plugga teknik men men

nu känner jag att jag skrev världens roman.
pussen
lina.


fina flickor i sommarvädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0