LULLABY

FAN hela inlägget jag just skrev försvann för att blogg.se vägrar fungera!

ska summera dagen lite snabbt, matte NP- gick bättre än förväntat. balgrejs heladagen då vi inte gjorde någonting förutom att klaga på att åttorna förstörde och gjorde fel :)
vby med tess efter skolan, träffar där också en bea och en emma, vi drogar (och provar) skor ett tag, äter glass, har problem med att säga marängswiss och sedan kom papi. vi åkte till solna där jag skulle få skor - ICKE säger far min, jag skall minsann inte ha skor! så det blev en kuvertväska till balen, bikini och fransar. sedan hem, duscha, äta.

börjar 9.30 imorron för att vi är så duktiga på att jobba...
lyssnar på lullaby, funtar nästan på att sova, man blir så härligt trött av den (a)

hejs!
lina.


bea satt och rita hjärtan på massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0