.

hola! igår skulle jag ha gått på rix fm men det blev inte så, eller vi fick typ inte :P vi gick och hyrde film och grejs istället. (inklusive b&j) gick och la oss typ vid halv tre.
moder fick för sig att vi idag skulle ta en båt ut till fjäderholmarna (?) och äta lunch för att sedan åka tillbaka - helt onödigt, tråkigt och kallt om man frågar mig. men så blev det iallafall. sedan vandrade jag och nathalie vidare från skeppsholmen till gamla staden och ben&jerry's affären, det är ju typ ett måste! sedan vidare in mot staden och alla affärer. var  i 1000 år på topshop och vandrade omkring på NK samt PKhuset. sedan bar det av hemåt :) det har varigt härligaste vädret idag och det är fortfarande det. kärlek till solen.

nu skall jag äta!
höres
lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0