DANCING

bonjour!
idag har jag dansat, dansat, dansat och åter igen dansat. jag började dagen klockan halv nio för jag fick solen i ögonen, sedan satt jag och och typ halvsov i några timmar och sedan träffa jag tess och steffie. vi vandrade till skolan vid kvart över tolv. sedan dansade vi från halv ett till tre, segt och trångt som bara gud vet. sedan fick vi gå hem och äta middag, då vi satt någta flickor hos tess och ritade på varann. sedan var vi alla vid folkan klockan sju, med sundbyskolan som kom i en buss(...) alla dansade och ja typ inte så mycket mera. :) end of day. - eller jo! jag har en jätteful stämpel på armen, typ en sån man fick när man gick på mellanstadie diskon, "spånga gymnasium och grundskola" står det på den också - fint.

over and out
lina.

och det vägrar funka att ladda upp bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0