lås in mig, sedan tar det slut

hej folk!
min klänning har det börjats sy på :) det känns ju lite bra iallafall, har fortfarande ångest över att den inte kommer bli färdig i tid :P men det SKA gå.

skolan är seg och jobbig. kommer faila totalt på matte nationella har jag nu räknat ut, detsamma på musikprovet.. känns bra att fronter fungerar och allting när det är där alla låtarna ligger. iof så har jag ju nu dessa miljoner låtar i min mobil, men jag vet liksom inte hur jag ska öva.. hmm.. :) jag undrar på seriösase allvar hur detta kommer sluta. pengar har jag ont om också, eller ont och ont, jag har inga alls eftersom att vissa bestämmt sig för att det är bättre att jag inte har pengar. det går inte så bra kan jag berätta, det suger ganska hårt att inte typ kunna köpa frukost i skolan när man håller på att dö av hunger då vi inte har någon mat hemma!? hur bra är det på en skala, inte så bra. GE MIG MINA PENGAR TILLBAKA! jag vet att antingen mor eller far läser detta, jag måste ha pengar, plus att jag är skyldig folk sedan innan som jag nu inte kan betala tillbaka eftersom att ni har tagit mina pengar, bra säger jag bra, bra...
jag fattar liksom inte, det finns typ inget straff kvar nu som ni kan ge mig, ska ni låsa in mig i en bur tills jag fyller 18 eller? det är typ det enda som är kvar att göra.

japp, hatiskt inlägg detta, känner att allting går utför just nu.
fick en supermumsig smoothie hos lisa det var dagens enda plus typ.

anjo har removeat sin tandställning! så hon är icket mera ett braceface, det är ovant men ack så bra det blev :D
ideborn fyller år idag också, roligt för honom :) grattis!


fan vad länge sedan! ge mig detta tillbaka :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, GJORDE HAN DET PÅ I RKTIGT?! JAG TRODDE DOM SKOJADE.... får väl ta och ringa grattis nu bara för det.

2009-04-27 @ 20:16:57
URL: http://lousie.blogg.se/
Postat av: världens bästaste linus

hahahah nej det var på riktigt och simon fyller imorron!:O

2009-04-28 @ 20:55:45
URL: http://linaebersjo.blogg.se/
Postat av: tünga GrAppen

hur fan kan man glöma min födelsedag?

2009-05-14 @ 20:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0