Symphony No 4 In E-Minor

hejhopp!

dagen har varit segare än segast, matte första vi gjorde på morronen sedan engelska och svenska, lunch so då vi plugga musik och nationella i franska, skrivdelen. roligt!

efter skolan knallade jag hem med min balinbjudan för en gångs skull! jag visa den för mor, hon skall ge mig pengar och kommer med 10 kronor.. när vi ska ha 110, jag får tigga lite av fader när han kommer hem. :)
efter denna konversation med mor gick jag upp, planerade att plugga musik och vad gör jag? lägger mig i soffan och sover är vad jag gör! inte bra... så jag ska plugga nu istället.
det är typ omöjligt att kunna allting, liksom vem döper en låt (stycke) till "also sprach zarathustra" det går liksom inte ens att säga :O och alla dessa requiem.

nej nu får det vara nog med detta!
till pluggandet och vidare!
klart slut
lina.


happy toaster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0