somliga lever, andra inte

hej alla glada!

onsdag är det väl idag om jag inte misstar mig :) dagen har rullat på, började lite tidigt bara. annars var dagen chill, fysikprov sista lektionen. måste bara säga att det gick över förväntan bra för mig! jag kunnde mer eller mindre alting , as nice. nu har jag det avklarat. började på ett nytt engelska arbete idag som måste göras klart, jag måste fixa franskan, plugga musik och försöka komma in på fronter för att göra det (vilket inte går) och plugga lite till matte nationella imorron... sedan har vi inte så mycket kvar tror jag, eller jo alla nationella typ men jaja, det får gå som det går, inget att göra åt saken!
har fått ett nytt sånt minneskort till mobilen så nu kan allting få plats hoppas jag, det är grymt störande när man måste radera saker för att få plats med typ en bild :P
jaja, nu skall jag plugga!

hare!
lina.


höhöh...

Kommentarer
Postat av: annie

aah d ser ut som sånna där ''one missed call-godisar'' juh ! läskigt..du kommer döö, eller juste, du skulle redan varit död om karamellen kom ut ur munnen nu.. :D <333

2009-04-22 @ 19:38:49
URL: http://anniesmodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0