KENT

världens bästa band skall nu göra ett nytt åttonde album! hur underbart är inte det? :D



nu till annat :)

hej! torsdag med matte nationella avklarad! är det bara jag eller var den andra delen lättare än första?
efter det hade vi rast i ungefär... ganska länge. jag, louise, anjo, steffie och simon gick till simon, vi flickor snyltade till oss mat och oboy (a) hans hundar hårar extremt mycket. jag är allergisk. ingen bra kombination, plus att dom var typ döda, bara låg på golvet :O vad gör han med sina hundar är min fråga, eller vad gör han inte med dom kanske..?
sedan var det en helt onödig no lektion, en helt onödig matte lektion och en helt pinsam franska lektion...

jag har bestämmt att jag inte ska plugga nånting idag, tänkte och borde plugga musik, men jag orkar inte, har ont i huvet och jag fattar inte riktigt vad vi ska plugga på :) nu känner jag att jag är hungrig, skall nog äta, trycka i mig x antal huvudvärkstabletter sedan kanske jag sover, vem vet?

slut!
story by lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0