i used to rule the world

TJO!
veckan avklarad, känns bra :D dagen har gått snabbt som tusan. jag försov mig så jag missa franskan, kom till balmötet på blocket, som förra gången drog det också denna gång över på so lektionen. men nu är nästan allting fixat. på måndag blir det klippa och klistra som gäller :) knallade efter det till so:n där vi gjorde nåt papper och skulle kolla på en film som inte funka så vi fick sluta. efter det var det teknik, en viss liten fröken satt och sura hea lektionen och klagade på allt och alla som vanligt. hon förtjänar inte sitt vg i teknik...

skoldagen slutade och det bar direkt av till vby då josefin provade sin blivande balklänning, mycket vacker! hon köpte den och vi for vidare in till staden efter att vi mött lisa. i staden blev det t-shirt store, monki, fröken söt, colorez, ben&jerrys affären (nyöppnad i gamla stan! mycket värd att besöka, min nya älsklings affär herregud jag ska bli stammis där), sun nånting, topshop, urban outfitters :) på denna tid hann vi träffa emma hela 3 gånger :O

efter denna vandring hade vi alla ont i våra fossingar, så vi bestämde oss för att ta bussen (ganska logiskt?)
väl på bussen får vi ingen stans att sitta eftersom att det är mitt i rusningstrafik. jag blir mosad in i en barnvagn och så står det en turist unge från frankrike och skriker "un bus rouge! un bus rouge! un bus bleue! un bus rouge!" hela vägen...  ( det betyder "en röd buss! en röd buss! en blå buss! en röd buss!") herrejösses, nog med att dom inte har bussar i paris men lite överexalterad?

gud så långt det blev känner jag.. skall snart äta och sedan ut för att träffa tjejorna :)
lördag till söndag sover jag hos elin eftersom att kag totalvägrar att åka till landet (a) mamma skall även ta mina nycklar för att försäkra sig om att jag inte har någon fest hemma :P skulle jag nog ändå inte ha, är för rädd att saker ska gå sönder :D

nu skall jag sluta skriva, tror ingen orkar läsa :)

ha en bra en!
lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0