gratis glass och störda människor

tjohejs!

hann icket skriva igår då jag pluggade för mycket för att hinna :)
gårdagen var helt chill, var bara på två onödiga lektioner. bild då jag står och målar i två timmar och sedan mentorstid. sedan klockan halv ett så bär det av till bildsalen för att fixa klart inbjudningarna till balen, när vi har skrivit ut "orginalen" av alla papper hoppade vi ner till kopieringsrummet och spenderade vran tid där tills klockan var tre, då hade vi nästan skurit klart alla papper också. efter det gick vi med alla papper till bildsalen för att få hjälp av våra kamrater med att vika allting, det tog ju sin lilla tid det också, tror vi var klara vid 10 i fem eller nånting... efter det åkte jag och tess till vby och det inhandlades nya fransar för min del. sedan blev det plugg.

och idag har dagen krypit fram. matte klockan åtta, engelska, svenska, lunch, so, franska. vilket påminner mig om att jag måste skriva en franska uppgifrt tills imorron, det kommer jag inte hinna eftersom att mina böcker ligger i skolan och jag nu skall ägna min tid till att trycka in atom& kärnfysik i mitt huvud. efter skolan bar det av in till staden till ben&jerrys butiken för en gratis kula glass! GOTT. på vägen dit mötte jag även annie och sally, trävligt :D (annie, om du läser detta, ring/smsa mig)

sedan vandrade vi vidare till lagerhaus där jag köpte en sån klubba som man ska suga två samtidigt på, en på varje sida. jag och steffie gick omkring så och folk trodde väl att vi var störda i huvet (vilket vi är) sedan hm och åhléns, hem till spånga kom efter det där vi blir hämtade av en snäll jocke med bil,nice :D
NU SKALL JAG PLUGGA, plus i kanten till att artemis sa att provet inte var så svårt :D

tack och hej
lina


Kommentarer
Postat av: annie

min mobil e ju borta :'(

2009-04-21 @ 20:53:57
URL: http://anniesmodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0