DET ÄR

FREDAG!
tjo! skoldagen var otroligt seg.. franska nationella första lektionen, sedan balmöte, so svenska SLUT!
efter skolan drog jag och louise till staden för att leta klänning till henne, ingen lycka där inte, eller hon hitta en som jag tyckte passa henne grymt bra på topshop, kärlek asså :D färgen var typ perfekt på henne och allting.
-louise, köp den!
vi vandrade omkring ett tag, samt köpte glass och louise köpte skor, lite avundsjuk där... :) jag köpte såndär sprej som man rakar benen med eller vad man ska säga som är på reklamen :D hoppas den fungerar!
sedan drog vi hem, satt bredvid äckliga människor på tåget och nu sitter jag här :P
ska träffa människor vit typ halv sju, vi ska typ äta :P yes! nu skall jag fixa med annat.

hejs!
lina.

haha fan vad länge sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0