BUDDY HOLLY

lördag idag, hade roligt igår, men sådant straffar väl sigsjälvt antar jag :)
vad är oddsen att jag träffar fredrik där förresten? liksom seglar fredrik... hmm?:D
idag har jag gjort saker hela dagen, vaknade ducha, städa åkte och kolla på båten. hem äta, åka till staden och kolla på the buddy holly musical. den var fan bra! :O trodde jag inte, älskar musiken, det är min nya drog (a) det var han brolle som spela buddy. älskar hans glasögon! jag vill också ha såna, men icke! jag älskar honom också förresten, jag är kär :D så söt. det var en galen tant som satt och dansade i stolen och skrek och klappade som en galning framför mig...

nu kan jag inte skriva mera, snart kommer alla och ska äta här :P

pusspuss
lina.


Kommentarer
Postat av: annie

GAAH ! FREDRIK ! :O

2009-04-27 @ 19:29:58
URL: http://anniesmodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0